loading...
دانلود | Banava
آخرین ارسال های انجمن
admin بازدید : 146 1393/02/15 نظرات (0)

What is LOVE ?|عشق چیست ؟

love-logo-md.png (300×294)

 

Love is a passion that you feel for someone.You have feelings for this person like you never had before with someone in your life......

Love feels like you met the one and makes you think he or she is going to be their forever. I believe in love but at the same time I cant see myself with the same people over 20 years. My mother and father has been together since high school. She was only 19 when they got married and had their first baby together. She 51 today and they are still together. I remember my mom telling me that when they were younger that they were really in love and that she would never leave him. But at times , I can tell when my mom is getting tried of dealing with my father for so much years. I dont want that. I want a love that can last a lifetime but I just dont think its going to happen. Maybe its because im not mature enough to know what it feels like to feel loved but maybe in a couple of years ill change my mind.To me when your in a relationship with this special someone, he or she should not be cheating or talking to other girls behind your back. If they are to me it means he or she doesn't want u anymore , your getting boring or there playing with your heart and really don't want you. I need to find the right guy that doesn't make you feel stupid. Someone who can love me for me and doesn't want another girl or boy. When I get older I hope I can found someone who can be a best friend and boyfriend. ;)

 

what-is-love.jpg (520×276)

_________________________________________________________________

عشق شور و شوق است که شما برای someone.You احساس احساسات برای این شخص مثل شما پیش از این هرگز با کسی که در life.Love خود را به حال احساس می کند مانند شما از یک ملاقات می کند و شما فکر می کنم که او در حال رفتن به برای همیشه لطفا برای خود است. من به عشق اعتقادی اما در همان زمان من نمی تونم خودم با همان مردم بیش از 20 سال را مشاهده کنید. پدر و مادر من با هم از دبیرستان بوده است. او تنها 19 بود که آنها ازدواج کردم و برای اولین بار نوزاد خود را با هم. او 51 امروز و آنها هنوز با هم هستند. من به یاد داشته باشید مادرم به من گفتن که زمانی که آنها جوان تر که آنها واقعا در عشق بود و که او هرگز او را ترک . اما در آن زمان ، من می توانید بگویید که مادر من اخذ شده است سعی در برخورد با پدر من برای سال ها بسیار است. من نمیخوام که . من می خواهم یک عشق است که می تواند یک عمر طول بکشد ، اما من فقط فکر نمی کنم خود را به رخ می دهد . شاید آن چون من به اندازه کافی بالغ به دانستن چه احساسی داره وقتی به این احساس را دوست داشت اما شاید در چند سال بیماری تغییر mind.To من من وقتی که خود را در رابطه با این شخص خاص ، او نباید تقلب و یا صحبت کردن نمی دختران دیگر پشت سر خود را . اگر آنها به من می باشد به این معنی است که او می کند تو را می خواهم نه دیگر، گرفتن شما خسته کننده و یا بازی با قلب خود وجود دارد و واقعا می خواهید نیست. من نیاز به پیدا کردنمرد حق این باعث نمی شود که شما احساس احمقانه است. کسی که می تواند به من برای من دوست دارم و می کند دختر یا پسر دیگری را نمی خواهم. وقتی که من مسن تر من امیدوارم که من می تواند به کسی که می تواند بهترین دوست و دوست پسر پیدا نشد. ؛)

 

 

 

 

 

 

منبع: youthvoices.net

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 2061
  • کل نظرات : 724
  • افراد آنلاین : 40
  • تعداد اعضا : 953
  • آی پی امروز : 149
  • آی پی دیروز : 89
  • بازدید امروز : 232
  • باردید دیروز : 364
  • گوگل امروز : 1
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 22,924
  • بازدید ماه : 22,924
  • بازدید سال : 321,148
  • بازدید کلی : 3,523,826