loading...
دانلود | Banava
آخرین ارسال های انجمن
admin بازدید : 407 1392/06/01 نظرات (1)

تکست آهنگ الو 2 از امیر تتلو - آلبوم تتلیتی

AmirTataloo.jpg (1000×1000)

 
"الو" چرا قطع کردی؟ چرا دوباره قهر کردی؟ یه چیز میپرسم بعد دیگه کاریت ندارم
الو میشه برگردی؟
 الو میشه برگردی؟
الو خوب گوشاتو وا کن ، به نگاه به قبلنا کن حرفمو میزنم بعدشم گوشی رو میذارم
خودت اگه خواستی صدام کن
خودت اگه خواستی صدام کن
 
الو سـلام ، نمیتونم از فکرت درام
من هنوزم مثل قبلنام
 هنوز مثل نفسی برام
الو سـلام ، دیگه نمیتونم از فکرت درام
 آره من هنوزم مثل قبلنام
هنوز مثل نفسی برام
 
اصلا" نداشتم روز خوبی ، دیگه بوی اون نیست فکر میکردم که خونه موندی ولی رفتی واسه دوری زود نی
مگه میشه تو نباشی و دور بر من بدونه تو شلوغ باشه
یه دیونم بی تو که دوست.داره صبح بخوابه و غروب پاشه
تو از من یه عصبی ساختی که داد بزنه هی تو روت وایسه تو معلوم نبود که حرفات کدومش دروغه و کدوم راسته
تو با نگات میچزونی اصلا" هم بعید نیست بتونی
که به جز من با هرکسی باشی و بری با همونا که دوستشونی
 
الو ندیدی بی تو چه سرده خونه ، پاشو بیا این به نفع هر دومونه
آخه دیونه جز تو کی گرمه دستاش ، دیگه نرو یکم فکر منم باش
الو چرا قطع کردی؟ چرا دوباره قهر کردی؟
یه چیز میپرسم بعد دیگه کاریت ندارم
الو میشه برگردی؟ الو میشه برگردی؟
 
الو سـلام ، نمیتونم از فکرت درام
 من هنوزم مثل قبلنام
هنوز مثل نفسی برام
الو سـلام ، دیگه نمیتونم از فکرت درام
 آره من هنوزم مثل قبلنام
هنوز مثل نفسی برام
 
مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط mohamad در تاریخ 1392/06/01 و 19:58 دقیقه ارسال شده است

سلام این فقط یه خواهشه.اگه دوست داری میتونی به این ادس که بهت میگم بری چون توش هرچی اهنگ خارجی بخوای پیدا میشه تازه بدون فیلترینگ با سرعت بالا فقط خواهشا رومو زمین ننداز برو و دانلود کن یا اگه هم نخواستی حدافل سر بزن مشتری داومی میشی چون اخبار هر چی بخوای در همه زمینه داره رو سفیدم کنید.
پاسخ : نه مرسي


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 2061
  • کل نظرات : 724
  • افراد آنلاین : 64
  • تعداد اعضا : 953
  • آی پی امروز : 324
  • آی پی دیروز : 89
  • بازدید امروز : 626
  • باردید دیروز : 364
  • گوگل امروز : 1
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 23,318
  • بازدید ماه : 23,318
  • بازدید سال : 321,542
  • بازدید کلی : 3,524,220