loading...
دانلود | Banava
آخرین ارسال های انجمن
roozbeh بازدید : 201 1392/02/11 نظرات (0)
فیلم ابرقهرمانی «آیرون من 3» با بازی رابرت داونی جونیر در هفته اول اکران نام خود را در کتاب‌های تاریخ ثبت کرد. با اکران سومین قسمت مجموعه ماجرایی اکشن «آیرون من»، تابستان سینمایی کار خود را با قدرت آغاز کرد. پروژه 300 میلیون دلاری «آیرون من 3» (Iron Man 3) تولید مارول استودیوز و دیزنی یک هفته پیش از آغاز اکران در آمریکای شمالی (3 مه) در 42 بازار در سطح بین‌المللی روی پرده رفت و با 195.3 میلیون دلار بسیار فراتر از انتظار شد.

این فیلم رکورد «انتقامجویان»، بلاک‌باستر پارسال مارول را شکست که در هفته اول اکران در سطح بین‌المللی 185.1 میلیون دلار فروخت و در نهایت در دنیا 1.51 میلیارد دلار به دست آورد.

کارشناسان فروش اعتقاد دارند «آیرون من 3» بیشتر به عنوان دنباله «انتقامجویان» - که گروهی از ابرقهرمانان قصه‌های مصور انتشارات مارول از جمله آیرون من با بازی داونی جونیر در آن جمع هستند - به نمایش درآمده تا دنباله «آیرون من 2» که سال 2010 در هفته اول اکران حدود 100 میلیون دلار فروخت.

سومین فیلم «آیرون من» را شین بلک کارگردانی کرده است. داونی جونیر برای سومین بار به نقش تونی استارک / آیرون من ظاهر شده و گوئینت پالترو و دان چیدل هم نقش‌های خود را در دو فیلم قبلی تکرار کرده‌اند. گای پیرس، ربکا هال، استفانی شوستاک، جیمز بج دیل، جان فاورو و بن کینگزلی دیگر بازیگران «آیرون من 3» هستند. رابرت داونی جونیر در «آیرون من 3» بار دیگر به نقش تونی استارک/آیرون من ظاهر شده است

تونی استارک در «آیرون من 3» بار دیگر از طریق «آیرون من»، شخصیت دیگر خود با وقایع مرگبار روبرو می‌شود. این بار وقتی دنیای شخصی استارک توسط یک تروریست هولناک نابود می‌شود، او برای از نو ساختن خود و گرفتن انتقام یک ادیسه را آغاز می‌کند.

«آیرون من» اولین فیلم پرفروش مارول به عنوان یک استودیو فیلمسازی مستقل بود و این مجموعه از زمان نمایش اولین فیلم به موفقیت تجاری عظیم دست پیدا کرده است.

این فیلم قرار است از اول ماه می در چین‌ و از سوم می در آمریکا و کانادا و از این هفته در آلمان و روسیه به روی پرده سینماها برود.

 

«شان بلک» که کارگردانی از نسل جدید کارگردانان هالیوودی است، تاکنون تنها یک فیلم بلند را کارگردانی کرده است و پروژه «مرد‌ آهنی 3» دومین اثر او به‌شمار می‌رود.

 

«مرد آهنی» عنوان یکی از شخصیت‌های کتاب‌های مصور کمپانی‌ «مارول» است که از سال 1990 کمپانی‌های متعددی در پی ساخت فیلم از روی این داستان بودند که سرانجام کمپانی «مارول استودیو» در سال 2006 حق ساخت این فیلم را به دست آورد و در سال 2008 فیلمی با همین عنوان را روانه سینماهای جهان کرد.

 

این کمپانی خالق ابرقهرمان‌های دیگری مانند «هالک»، «ثور»، «مرد عنکبوتی» و «کاپیتان آمریکا» است.

 

«مرد آهنی» داستان یک نابغه‌ اسلحه‌سازی به نام «تونی استارک» است که زرهی آهنی برای خود ساخته و با آن تبدیل به یک قهرمان می‌شود. اولین فیلم «مرد آهنی» را «جان فارو» در سال 2008 کارگردانی کرد. این فیلم علاوه‌بر فروش بالای 585 میلیون دلار، توانست در دو بخش مختلف نامزد دریافت جایزه اسکار شود.

 

قسمت دوم این فیلم نیز در سال 2010 اکران شد و کارگردانی آن را نیز «جان فارو» برعهده داشت. قسمت دوم توانست رکورد فروش فیلم اول را بشکند و بیش از 620 میلیون دلار فروش داشته باشد. این فیلم در بخش بهترین جلوه‌های ویژه نامزد دریافت جایزه اسکار شد.

 

علاوه‌بر این شخصیت «مرد آهنی» که در سال 2012 در فیلم «انتقام‌جویان» ظاهر شد که یکی از شخصیت‌های محوری فیلم نیز به‌شمار می‌رفت. آغاز ساخت قسمت سوم فیلم «مرد آهنی» از 22 می امسال آغاز شده و قرار است به صورت سه‌بعدی به نمایش درآید.


 
منبع : خبر آنلاین

 

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 2061
  • کل نظرات : 724
  • افراد آنلاین : 45
  • تعداد اعضا : 953
  • آی پی امروز : 307
  • آی پی دیروز : 89
  • بازدید امروز : 566
  • باردید دیروز : 364
  • گوگل امروز : 1
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 23,258
  • بازدید ماه : 23,258
  • بازدید سال : 321,482
  • بازدید کلی : 3,524,160