loading...
دانلود | Banava
آخرین ارسال های انجمن
morteza-famas بازدید : 176 1392/07/26 نظرات (0)

سلام امیدوارم همه خوب باشین اومدم حرفای دلمو بزنمو برم.

امروز یه چیزی دیدم دنیا رو سرم خراب شد.

شاید باور نکنید اما چشام خون میدید همه جارو از این همه نامردی که هست تو این دنیا.

به قول یاس دنیا خوبه هم خشن...درد هرکی قد جنبشه...

تو فکر اینم که دنیا چرا واسه من خشن بود که نفهمید جنبه من اونقدر نی که عشقمو،نفسمو،همه کسمو با دیگری ببینم.

دلم خونه که اومدم باهاتون درددل میکنم.

خیلی سخته تو کف نگاه یارت باشی و بفهمی اون با یکی دیگه گرم گرفته.

دلم میخواد میمردم اما نمیدیدم کسی که بهم میگفت همه کسمه حالا یکی دیگه کس و کارش شده و

بهش میگه دوستت دارم.

تا چند دقیقه دیگه یه صدا از خودم اینجا به جا میذارم و میرم و فقط چند روز میام بهش سر میزنم تا خداحافظی و دلداری شما عزیزانمو بیبینم.

خداحافظ دوستان گلم.

امیدوارم هیچکدوم از شما ها اینجوری غم نبینن،قضاوت باشما.

بای.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 2061
  • کل نظرات : 724
  • افراد آنلاین : 49
  • تعداد اعضا : 953
  • آی پی امروز : 141
  • آی پی دیروز : 89
  • بازدید امروز : 221
  • باردید دیروز : 364
  • گوگل امروز : 1
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 22,913
  • بازدید ماه : 22,913
  • بازدید سال : 321,137
  • بازدید کلی : 3,523,815