loading...
دانلود | Banava
آخرین ارسال های انجمن
admin بازدید : 177 1392/08/01 نظرات (0)
دیشب خونه ی مامان بزرگم بودیم ،یهو بنده خدا مامان بزرگم سرش گیج رفت و حالش بد شد و افتاد زمین!!
پسر خاله  ۵سالم با خوشحالی میگه : آخ جووون مامان بزرگ میخوای واسمون نی نی بیاری؟!!!
نوار قلب مامی بزرگ ———————————-
حضار گرام: دییییییییییییییی
پدر بزرگ مرحومم: o-o
———————————————————————————————————-
دختر ۱۰ ساله تو فیسبوک نوشته:
دلم برای دوران کودکیم تنگ است
زمانی که معنای عشقو نمیفهمیدم
———————————————————————————————————
ﺟﺎ ﺩﺍﺭﻩ ﺍﺯ ﻫﻤﯿﻦ ﺗﺮﯾﺒﻮﻥ ﺑﻪ ﺍﻭﻥ ﺩﺳﺘﻪ ﺍﺯ ﺩﺧﺘﺮﺍﯾﯽ ﮐﻪ
ﺑﻪ ﻣﻨﺎﺳﺒﺖ ﺑﺎﺯﮔﺸﺎﯾﯽ ﻣﺪﺍﺭﺱ ﺑﺎﺱ ﺑﺬﺍﺭﻥ ﺍﺑﺮﻭ ﻫﺎﺷﻮﻥ
ﭘُﺮ ﺷـــﻪ ﭘﯿﺸﺎﭘﯿﺶ ﺗﺴﻠﯿﺖ ﻋﺮﺽ ﻛﻨﻢ
ﻣﺼﯿﺒﺖ ﮐﻤﺮ ﺷﮑﻨﯿﻪ
****
ﻓﺤﺶ ﺟﺪﯾﺪ اینترنتی: ﺍﺯ ﺟﻠﻮ ﭼﺸﺎﻡ ﺁﻓﻼﯾﻦ ﺷﻮ ﺗﺎ ﺑﻼﮐﺖ ﻧﮑﺮﺩﻡ:))
****
اخبار میگه: از هر ۵ ایرانی، ۱ نفر از ﺍﺳﻬﺎﻝ ﺭﻧﺞ ﻣﯿﺒﺮﻩ… . . . ﺍﯾﻦ ﯾﻌﻨﯽ ﺍﻭﻥ چهار ﺗﺎﯼ ﺩﯾﮕﻪ ﺍﺯ ﺍﺳﻬﺎﻝ ﻟﺬﺕ ﻣﯿﺒﺮﻥ…؟!!!
****
ﺍﻣﺮﻭﺯ ﺻﺒﺢ ﯾﻪ ﺩﺧﺘﺮﻩ ﺑﺎ ﻣﺎﺷﯿﻦ ﻣﺪﻝ ﺑﺎﻻ ﺟﻠﻮ ﭘﺎﻡ
ﺗﺮﻣﺰ ﺯﺩ،
ﺩﺭﻭ ﺑﺎﺯ ﮐﺮﺩ ﮔﻔﺖ “ﺑﭙﺮ ﺑﺎﻻ ﺧﻮﺷﺘﯿﭗ “!
.
.
ﻫﻤﻮﻥ ﺟﺎ ﻓﻬﻤﯿﺪﻡ ﺍﯾﻦ ﯾﻪ ﺍﻣﺘﺤﺎﻥ ﺍﻟﻬﯽ، ﺳﻮﺍﺭ
ﻧﺸﺪﻡ
———————————————————————————————————–
 
نزدیک ترین معنای “استاد خسته نباشید”کدام است؟
 
۱ -جمع کن بابا کار و زندگی داریم
۲ – استاد به روح اعتقاد داری ؟؟؟؟
۳- جمع کن بابا قلـیون دیر شد
۴ – جون مادرت درس بسه
۵- استـاد قرار دارم دم بوفه!ولمون کن
۶- برو بیرون دیگه
۷- با خداحافظیت خوشحالمون کن
۸ – بس کن دیگه
۹- استاد ساعت نداری تقویم هستا !
۱۰- استاد تیتراژ رفت
————————————————————————————————–
حتما بخونین… واقعا زیباست♥
دختر از دوستت دارم گفتن هر شب پسره خسته شده بود..
یک شب وقتی اس ام اس آمد بدون آن که آنرا باز کند مبایل را گذاشت زیر بالشش و خوابید
صبح وقت مادر پسره به دختره زنگ زد و گفت: پسرم مرده…
دختره شوکه شد و چشم پر از اشک بلافاصله سراغ اس ام اس شب گذشته رفت..
پسره نوشته بود:(( تصادف کردم با مشکل خودم را رساندم دم در خانه تان لطفا بیا پائین میخوام برای آخرین بار ببینمت…«خیلی خیلی دوستت دارم»♥
———————————————————————————————————
شاعر می فرماید:
درگیر comment توام
منو دوباره like کن
Yahoo اگه تنهات گذشت
Facebook و انتخاب کن
دلت از pokeهای من
انگار باخبر نبود
حتی تو friendهای من
friend هات بی اثر نبود
خواستم بهت مسج ندم
تا با چشام خواهش کنم
پیجامو بستم روت تا
احساس آرامش کنم
 
****
انتخاب واحد است که اینترنت اکسپلورر را زنده نگه داشته است
****
اعتراف می کنیم:دیروز گودزیلا ۵ساله تکرار می کنم ۵ساله.اومده نشسته کنارم میگه:واااااای!!!!پیر شدم.
من:OIO اگه تو پیری پس من چیم؟!
گودزیلا:تو؟!مرده متحرک.
تا آخر مهمونی اصلا حرف نمی زدم.
—————————————————————————————-
طرز نمره گرفتن پسرا و دخترا از استاد مرد:
پسرا: استاد به جون مادرم خرج خونه و دانشگاه رو خودم میدم،
مادرم مریض بابام مرده، ۲ شیفت کار میکنم
واسه همین نتونستم خوب درس بخونم !
دخترا: اســـــتـــــــــــــــــــــــــاد.. ! :D
 
****
یه سری از این آدما باس شعور و تربیت رو از وسایل الکترونیکی یاد بگیرن..
الان موبایل و سینمای خانگی هم روشن میشن سلام میکنن،
تاره نوکیا دستم میده!
 
****
من آن گلبرگ مغرورم
کدوم؟ قرمزه؟ نه، نه، بغلیش!!!
واااااااااااااى، خیلى خوب افتادى!
 
****
نمیخوام ریا بشه، اما من با پراید آموزش رانندگی دیدم! :دیییی
 
****
درس که دارم میخونم همزمان دلم میخواد کلی کار دیگه انجام بدم،
اصلا انگیزم ده برابر میشه، دلم میخواد هرکاری بکنم فقط درس ِ رو نخونم! icon neutral مطالب فیسبوکی شهریور 92
 
****
داشتم برنامه هاى مهم آینده م رو مرور میکردم،
از شما چه پنهون به جز مسواکى که تا دقایقى دیگه میزنم، باقیش دور از دسترس ِ!
 
****
دقت کردین،
کافیه تو یه رابطه ی عاشقانه باشی
اونوقته که از زمین و آسمون بهت پیشنهادای دوستی میشه!!!
اما حالا اگه تنها باشی به مارمولک پیشنهاد بدی رد می کنه…
مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 2061
  • کل نظرات : 724
  • افراد آنلاین : 90
  • تعداد اعضا : 953
  • آی پی امروز : 396
  • آی پی دیروز : 89
  • بازدید امروز : 1,231
  • باردید دیروز : 364
  • گوگل امروز : 1
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 23,923
  • بازدید ماه : 23,923
  • بازدید سال : 322,147
  • بازدید کلی : 3,524,825