loading...
دانلود | Banava
آخرین ارسال های انجمن
admin بازدید : 411 1392/02/14 نظرات (0)

چه حالی داریم امشب، جای رضا صادقی خالی …

 

صداباران – : آخرین شب از کنسرت بابک جهانبخش با استقبال علاقه مندان این خواننده همراه شد تا جاییکه برج میلاد در ساعات پایانی شب سه شنبه مثل روز روشن و شلوغ بود. این برنامه که روی بلیت ها اعلام شده بود از ساعت ۲۱:۴۵ دقیقه شروع خواهد شد راس ساعت شروع شد و به لطف تیزر تبلیغاتی شهرداری که نزدیک ۱۵ دقیقه طول کشید گروه بابک جهانبخش در ساعت ۲۲ یکی از به یادماندنی ترین اجرا های شان را روی صحنه بردند. برنامه ای که تا آخرین دقایق دهم اردیبهشت طول کشید.
 
* شهر زیبای خودم، تهران
مثل همیشه ارکستربابک جهانبخش به رهبری «رضا تاجبخش» روی صحنه حاضر شدند و شمارش معکوس برای آمدن ستاره محبوب این شب شروع شد. جمعیت با صدای بلند اعداد را می شمردند و با رسیدن به صفر و حضور جهانبخش روی صحنه سالن از صدای کف و دست و سوت و جیغ منفجر شد. این خواننده موسیقی پاپ اجرایش را با ترانه «یکم جاتو عوض کن» شروع کرد. بعد از آن ضمن عرض سلام از حضار تشکر کرد و گفت:«خیلی خوشحالم که یک بار دیگر در شهر زیبای خودم، تهران، برنامه اجرا می کنم.» و البته شدت تشویق حضار نشان داد که اکثریت حضار اهل این شهر بودند. جهانبخش برنامه اش را با آهنگ «ای دل» ادامه داد. نوبت به ترانه سوم که رسید دیگر تنها کافی بود جهانبخش کلمه اول را بگوید تا جمعیت باقی ترانه را بخوانند، ترانه زیبای «ای کاش». بعد از پایان این آهنگ او از طرفدارانش و حمایت های شان تشکر کرد و گفت:« یک دنیا ممنونم به خاطر حمایت های تان.»
 
* شمارش معکوس
بابک جهانبخش در این شب همه طرفدارانش را با خبری هیجان انگیز سورپرایز کرد. او اعلام کرد که آلبوم جدیدش تمام شده و شمارش معکوس برای انتشار آن آغاز شده. این خواننده جوان پیش بینی کرد که به امید خدا آلبوم جدیدش در تابستان ۹۲ راهی بازار خواهد شد و گفت:«این آخرین کنسرت من از آلبوم «من و بارون» خواهد بود.» و البته به علاقه مندان پر و پا قرص این آلبوم اطمینان داد که آهنگ های این آلبوم هیچ وقت از او جدا نمی شوند و برای سالیان تکرار خواهند شد اما این را هم افزود:«مطمئنا دفعه بعد که همدیگر را ببینیم با کلی کار جدید در خدمتتان خواهم بود.»
 
*در برابر شما تعظیم می کنم
این اجرا با آهنگ «به خودت باختمت» و تک نوازی های اعضاء گروه ادامه پیدا کرد. جهانبخش در لا به لای آهنگ ها به معرفی اعضاء گروه و عوامل برگزار کننده این کنسرت پرداخت. او همینطور از مهمانان ویژه اش تشکر کرد. کسانی مانند مجید مشیری ،بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون، و محمد سلیمی ، مجری تلویزیون. او با آهنگ «بی تو میمرم» ادامه داد و گفت:«خوشحالم بعد از چند سال هنوز این آهنگ ها خوانده می شوند.» او همینطور از حضور یاحا کاشانی و پیام هوشمند تشکر کرد. اما بی تردید یکی از نقاط قوت اجراهای این خواننده جوان هنرنمایی یاشار خسروی ، نوازنده ساکسیفون و سرپرست گروه، است که شب گذشته هم حال و هوای خاصی به اتمسفر برج میلاد داد. جهانبخش هم صمیمانه از او تشکر کرد.
در ادامه «باور کن» اجرا شد و بابک با یکی از آن مرسی های معروفش سراغ ترانه بعدی رفت. شدت تشویق حضار در حدی بود که جهانبخش در فواصل بین آهنگ ها مجبور بود دقایقی از محبت تماشاگران تشکر کند و مرتب تکرار می کرد نمی داند چطور جواب این محبت ها را بدهد و گفت:«نمی دانم چی بگویم جز اینکه در برابر شما تعظیم کنم. دوست تان دارم.»
 
 
 *دوست دارم
از ابتدای این برنامه جمعیت از جهانبخش ترانه محبوب «من و بارون» را می خواستند. اما ظاهرا او تصمیم داشت بر هیجان حضار اضافه کند و کمی دیرتر این ترانه مشهور را بخواند. او درباره آخرین ترانه بخش اول این اجرا گفت:«می دانم این آهنگ را دوست دارید . من هم دوست دارم آن را با صدای شما بشنوم.» این خواننده پاپ آهنگ «دوست دارم» را خواند و جمعیت او را همراهی کردند تا جاییکه دقایقی نه جهانبخش می خواند و نه گروه او می نواختند و این حضار بودند که این ترانه را می خوانند و صدای شان سالن میلاد را می لرزاند. در فاصله شروع بخش دوم این کنسرت گروه «دیوار» قطعاتی را برای حضار نواختند که با استقبال آنها مواجه شد. نوازنده هایی مثل مسعود همایونی، بابک ریاحی پور، ایلیار خسروی و رضا تاجبخش و بهنام حکیم که در روز خوب شان، توانستند تک نوازی و اجرای بیکلام بی نقص و حرفه ای ای را به نمایش بگذارند.
 
*روز مادر مبارک
جهانبخش روز مادر را فراموش نکرد در بخشی از برنامه اش در جملاتی پر احساس روز مادر و روز زن را به همه زنان و مادران ایرانی  تبریک گفت و از حضار خواست به افتخار بانوانی که در سالن هستند کف بلند بزنند و خود نیز همراه حاضرین با هیجان دست زد.
 
*من و باورن
اما بالاخره نوبت به «من و بارون» رسید و جهانبخش بخش دوم برنامه اش را با این آهنگ شروع کرد. «من و بارون» حس و حال متفاوتی به فضای سالن داد و جمعیت یک صدا این ترانه محبوب را با جهانبخش خوانند. البته قطعا این خواننده جوان با یک بار خواندن این ترانه نمی توانست طرفدارانش را راضی کند. پس او بار دیگر در پایان این کنسرت «من و بارون» را به در خواست حضار خواند و فریاد زد:« جای رضا صادقی خالی» و باز فریاد زد :« چه حالی داریم امشب».  ترانه های «تو چشم های من» ، «دیدنی شدی»، «آتیشم بزن»، «مواظب خودت باش» و «ایده ال» از دیگر آهنگ هایی بودند که این خواننده جوان و گروهش اجرا کردند. جهانبخش که از تک تک اعضاء گروهش تشکر کرد. بابک ریاحی پور ، نوازنده شناخته شده گیتار بیس، را بهترین در شاخه خود در ایران معرفی کرد و تاکید کرد او قطعا احتیاجی به معرفی ندارد.از دیگر ویژگی های این اجرا نورپردازی جذاب آن و کلیپ هایی بود که از مانیتورهای سالن پخش می شد. سالن همایش های برج میلاد شب گذشته یکی از منظم ترین و دقیق ترین برنامه هایش را تجربه کرد. جهانبخش با «من و بارون» خداحافظی کرد تا با آلبوم جدیدش برگردد.
مجید مشیری، آدرین یعقوبی، علی و ایمان آقایی نسب از جمله میهمانان این برنامه بودند.
گفتنی ست این برنامه به همت موسسه «اکسیر نوین» برگزار شد و برای روز جمعه ۱۳ اردیبهشت نیز تمدید شده است.
مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 2061
  • کل نظرات : 724
  • افراد آنلاین : 92
  • تعداد اعضا : 953
  • آی پی امروز : 403
  • آی پی دیروز : 89
  • بازدید امروز : 1,324
  • باردید دیروز : 364
  • گوگل امروز : 1
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 24,016
  • بازدید ماه : 24,016
  • بازدید سال : 322,240
  • بازدید کلی : 3,524,918