loading...
دانلود | Banava
آخرین ارسال های انجمن
admin بازدید : 205 1392/10/25 نظرات (0)
یه دخترداشته باشم
یواش از پشت سرم بیاد
دستاشو حلقه کنه موهاشم بخوره صورتم
در ِ گوشم بگه بابایی بهم پول میدی
داریم با بچه ها میریم بیرون
موهاشو بزنم کنار
ماچش کنم
بگم بروازجیبم ورداربابایی
به خاطردخترم هم که شده یه روزی بابا میشم بخدا
 
******جمله های خنده دار جدید دی ماه******
 
استخربودم اومدم دیدم ۵تاپیام ازدوس دخترم اومده
اولی :کجایی؟
دومی :چرا ج نمیدی؟
سومی :خوش باش لیاقتت همون دخترداییته.
چهارمی :گمشوآشغال بااون مامان چاقت بای
پنجمی :راستی بااون رفیقت بابک هم ارتباط دارم گفتم که بسوزی بای
 
******جمله های خنده دار جدید دی ماه******
 
تو خیابون باماشینم میرفتم. یه مزداهم که یه دخترپسربودن ازم سبقت گرفتن دختره به حالت تمسخرشکلک درآوردگازشوگرفتم رفتم کنارماشینشونوگفتم عزیزم عشق جدیدمبارک. دیگه بهم زنگ نزن
از آینه بغل دیدم پسره دخترو پیاده کرد و رفت
نکته اخلاقی :با پسر جماعت در نیوفتین
 
 
******جمله های خنده دار جدید دی ماه******
 
یه روز سوار تاکسی شدم کنار دستم یه زنه نشسته بود یه گودزیلا تو بغلش بود! این بچه عرعر میکرد و داد میزد ساندیس میخوام! راننده اومد آرومش کنه گفت پسرم الان پیاده میشید مامانت برات میخره! بچه هم نه گذاشت نه برداشت به راننده گفت :تو دیگه گُ... ه نخور!!!!
 
******جمله های خنده دار جدید دی ماه******
 
با دوستارفتیم از کتابخونه مدرسه بهرمندشیم رفتیم دوساعت زل زدیم به کتابا مسئول کتابخونه گفت یه کتابی بردارین دوهزارتومن تخفیف میدم عاقا ما گشتیم یه کتاب پلاسیده پیدا کردیم هزار تومن هیچی دیگه یه کتاب خریدیم هزار تومنم روش گرفتیم بین پنج نفر تقسیم کردیم.
 
******جمله های خنده دار جدید دی ماه******
 
داشتم به مخاطب خاصم اس ام اس میدادم که عروسک خوشگله من کجاست؟ اشتباهی به بابام دادم. جواب داد :(فرامنشوریه نمیشه گفت)
مدیونین اگه فک کنین فحش داد
 
 
******جمله های خنده دار جدید دی ماه******
 
توکوچمون یادم رفت به پیرمرداسلام کنم یکیشون گفت جوونم جوونای قدیم بعدش شروع کردن به اینکه زمونه بدشده و...
هیچی دیگه الان فک کنم کشتارمسلمونای میانماروپس لرزه های آذربایجان وباخت به لبنان واخراج مجیدجلالی رم انداختن گردن من... والا
 
******جمله های خنده دار جدید دی ماه******
 
عاشق اون لحظه م که دوست دخترت داره گریه میکنه؛
میاریش تو بغلت،
دست میکنی تو موهاش،
اون دستتم دور کمرش.
آروم بهش میگی غصه نخور، بیا اینو بخور.........
خیلی بی تربیتین :|
منظورش لیوان آب بوده؛ کنارشون رو میز
 
******جمله های خنده دار جدید دی ماه******
 
یه نصیحت ازیه بلا دیده :اگه با پسر عمه تون رفتین تو یه جمع.... اولین حرکتی که می کنید اونو معرفی کنید والا
 
******جمله های خنده دار جدید دی ماه******
 
کسی رادیدم جوانیش
شانه لای موهایش گیرنمیکرد
کسی که آرزوداشت
بالای چشمَش ابرو باشد
کسی که کودکیش را
باچشم چشم دو"ابرو"آغازنکرد
بیاین باهم برای کسایی که ملاقاتشون
هم ممنوع شده دعا کنیم
 
******جمله های خنده دار جدید دی ماه******
 
یه دختره مزاحمم میشدوفقط فوت میکردبهش گفتم اگه قصدرفاقت داری دوتا اگه نداری یدونه فوت کن گفتم اگه فرداظهر۱۲میای رستوران شاندیزدوتانمیای یدونه فوت کن دیدم دوبارفوت کردفرداش خوشتیپ کردم برم سرقرارخانومم گفت اگه ناهارمیای دوتااگه نمیای یدونه فوت کن
 
******جمله های خنده دار جدید دی ماه******
 
روزی روزگاری، اهالی یک دهکده تصمیم گرفتند تا برای نزول باران دعا کنند.
در روز موعود،
همهء مردم برای مراسم دعا در محلی جمع شدند
و تنها یک پسر بچه با خودش چتر آورده بود و این یعنی ایمان
 
******جمله های خنده دار جدید دی ماه******
 
بعضی از این دخترا وقتی با آدم میان بیرون, اینقدر ساده لباس میپوشند که انگار اومدند بودند سر کوچه ماست بخرن
حالا وقتی واقعا میخوان برن ماست بخرن اینقدر آرایش میکنند که بقال سر کوچه هم اصلا نمیشناسدشو هربار ازشون میپرسه:
خانم شما تازه اومدین تو این محل؟
 
******جمله های خنده دار جدید دی ماه******
 
تجربه کردین وقتی به یک دختر تیکه میندازین و می گید خانوم زنم می شی و از این حرفا جوابشون همش "ایش" هست؟
این "ایش" همون "ایشالا" خودمونه اینا کوتاهش کردن.
 
******جمله های خنده دار جدید دی ماه******
 
 
گودزیلامون (خواهرزادم) ۶سالشه خواب بودم اومده بیدارم کرده میگه دایی یه دختره خوشگل جلودرکارت داره منم زودی اماده شدم باعجله رفتم جلودرمیگم کودختره میگه کثافت رفته حتمابیامنوسوارچرخ وفلک کن تابرگرده...
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 2061
  • کل نظرات : 724
  • افراد آنلاین : 88
  • تعداد اعضا : 953
  • آی پی امروز : 402
  • آی پی دیروز : 89
  • بازدید امروز : 1,285
  • باردید دیروز : 364
  • گوگل امروز : 1
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 23,977
  • بازدید ماه : 23,977
  • بازدید سال : 322,201
  • بازدید کلی : 3,524,879