loading...
دانلود | Banava
آخرین ارسال های انجمن
admin بازدید : 200 1393/01/21 نظرات (0)

اس ام اس غمگین اردیبهشت۹۳

چنان ﭼﻮﺑﯽ ﺩﺭ ﺁﺳﺘﯿﻨﻢ ﮐﺮﺩ ﺭﻭﺯﮔﺎﺭ
 
که ﻣﻌﻨﺎﯼ ﺳﮑﻮﺕ ﺗﻠﺦ ﻣﺘﺮﺳﮏ ﺭﺍ ﻓﻬﻤﯿﺪﻡ …
 
 
اس ام اس غمگین اردیبهشت ۹۳ 
SMS Ghamgin
هر صبح که سپیده سلام می دهد
 
یا کریم ها به پنجره ی اتاقم سر می زنند
 
چه مانوس شده ایم ما !
 
من منتظر صدای بالشان ، آنها مشتاق سفره ی نانشان
 
حیران مانده ام !!!
 
کجا بالهایت بسته شد
 
که دیگر به انتظار دلم مشتاقانه سر نزدی ؟؟؟
 
اس ام اس غمگین اردیبهشت ۹۳ 
SMS Ghamgin
کسی چه می داند ؟
 
شاید روزی بیاید که حال من هم خوب شود
 
هوا خوب شود ، عشق خوب شود و تو خوب من شوی !
 
اس ام اس غمگین اردیبهشت ۹۳ 
SMS Ghamgin
کاش میدانستی هوایت که به سرم می زند
 
دیگر در هیچ هوایی نمی توانم نفس بکشم !
 
عجب نفسگیر است هوای بی تو ؟!
 
اس ام اس غمگین اردیبهشت ۹۳ 
SMS Ghamgin
نگاه تو تلخ
 
اشک های من شور
 
یادت شیرین
 
زندگی بامزه ای دارم !
 
اس ام اس غمگین اردیبهشت ۹۳ 
SMS Ghamgin
برای من همانقدر که خواستنی هستی
 
دست نیافتنی هم هستی !
 
اس ام اس غمگین اردیبهشت ۹۳ 
SMS Ghamgin
بی خیال خیالت میشوم
 
همان خیالی که هیچوقت سهم من نبود !
 
اس ام اس غمگین اردیبهشت ۹۳ 
SMS Ghamgin
سخته واسه خوشبخت شدن کسی دعا کنی
 
که یه روز واسه خوشبخت کردنت قسم میخورد !
 
اس ام اس غمگین اردیبهشت ۹۳ 
SMS Ghamgin
گفتند فراموشت کنم
 
اما به یاد آوردنت هر روز
 
درد آورترین شکل فراموشیست !
 
اس ام اس غمگین اردیبهشت ۹۳ 
SMS Ghamgin
در تمام داروخانه ها موجود است
 
نرم کننده موی سر
 
نرم کننده پوست دست
 
کاش میشد برای نرم کردن دل تو هم نسخه ای گرفت !
 
اس ام اس غمگین اردیبهشت ۹۳ 
SMS Ghamgin
حالا ما که هیچ
 
اما امیدوارم عکس های شما
 
توی سال جدید ۲نفره باشه !
 
اس ام اس غمگین اردیبهشت ۹۳ 
SMS Ghamgin
صدایت در گوشم زمزمه می شود
 
نگاهت در ذهنم مجسم
 
ولی من تو را می خواهم نه خیالت را
 
اس ام اس غمگین اردیبهشت ۹۳ 
SMS Ghamgin
رو به رویم سراب
 
پشت سر خاطرات
 
نازنینم ، کدامین طرف سوی توست ؟
 
اس ام اس غمگین اردیبهشت ۹۳ 
SMS Ghamgin
هیچوقت بی خداحافظ کسی را ترک نکن
 
نمیدانی چه درد بدی است
 
پیر شدن در خم کوچه های انتظار …
 
اس ام اس غمگین اردیبهشت ۹۳ 
SMS Ghamgin
جانم باش تا به لبم برسی
 
می خواهم همه ببیند
 
با تو جان به لب شدم لعنتیِ دوست داشتنی
 
اس ام اس غمگین اردیبهشت ۹۳ 
SMS Ghamgin
یادت را از من نگیر
 
بگذار من هم مثل سهراب بگویم
 
دلخوشی ها کم نیست !
 
اس ام اس غمگین اردیبهشت ۹۳ 
SMS Ghamgin
روزی که این عکس ۲نفره را گرفتیم
 
نمیدانستیم کدامیک از ما
 
آن را با چشم های خیس تماشا میکند !
 
اس ام اس غمگین اردیبهشت ۹۳ 
SMS Ghamgin
پشت پلک کدام قصه به خواب رفته ای
 
که هر شب قصه ی آمدنت را  می گویم
 
و نمی آیی !؟!
 
اس ام اس غمگین اردیبهشت ۹۳ 
SMS Ghamgin
امشب یک جمله ی تلخ مهمان من باش !
بگذار یادم نرود
 
که مرا در شبی رو به انتهای زمستان
 
به هیچ خدایی نسپردی و رفتی !
 
اس ام اس غمگین اردیبهشت ۹۳ 
SMS Ghamgin
میگویند زمان طلاست اما من چشیدم
 
دروغ میگویند ، زمان آتش است
 
ثانیه به ثانیه اش میسوزاند
 
و تا به شعله ات نکشد نمیگذرد
 
اس ام اس غمگین اردیبهشت ۹۳ 
SMS Ghamgin
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 2061
  • کل نظرات : 724
  • افراد آنلاین : 76
  • تعداد اعضا : 953
  • آی پی امروز : 373
  • آی پی دیروز : 89
  • بازدید امروز : 871
  • باردید دیروز : 364
  • گوگل امروز : 1
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 23,563
  • بازدید ماه : 23,563
  • بازدید سال : 321,787
  • بازدید کلی : 3,524,465