loading...
دانلود | Banava
آخرین ارسال های انجمن
admin بازدید : 129 1393/01/27 نظرات (0)

اس ام اس های جدید تنهایی ، اردیبهشت۱۳۹۳ | New SMS alone, Persian date Ordibehesh

sms.jpg (300×187)

برای مشاهده اس ام اس تنهایی به ادامه مطلب بروید…
آشنایان کهن را خبری از دل تنهایم نیست
غم دل با که بگویم که کسی یادم نیست
.
.
.
 
تو آسمانی و من ریشه در زمین دارم
همیشه فاصله ای هست ، داد از این دارم
قبول کن که گذشته ست کار من از اشک
که سال هاست به تنهایی ام یقین دارم
.
اس ام اس تنهایی را در برنا بخوانید
.
در کنار تب تنهایی خویش
یاد تو مرهم بالین من است
اس ام اس در رابطه با تنهایی
.
.
.
جان غمگین ، تن سوزان ، دل شیدا دارم
آنچه شایسته عشق است مهیا دارم
سوزدل ، خون جگر ، آتش غم ، درد فراق
چه بلاها که ز عشقت من تنها دارم
.
.
.
به پندار تو :
جهانم زیباست
جامه ام دیباست
دیده ام بیناست
زبانم گویاست
قفسم هم طلاست
به این ارزد که دلم تنهاست ؟
.
.
.
در زندگی به کسانی دل می بندیم که ما را نمی خواهند
و از وجود کسانی که ما را می خواهند بی خبریم
شاید این باشد دلیل تنهایی مان
.
.
.
من چه تنها و غریبم بی تو در دریای هستی
ساحلم شو غرق گشتم بی تو در شبهای مستی
.
.
.
شب من پنجره ای بی فردا
روز من قصه ی تنهایی ما
مانده بر خاک و اسیر ساحل
ماهی ام ، ماهی دور از دریا
.
.
.
به همان قدر که چشم تو پر از زیبایی است
بی تو دنیای من ای دوست پر از تنهایی است
.
اس ام اس عاشقانه را در برنا بخوانید
.
تنهایی بهتر از گدایی محبت است
.
.
.
آنگاه که تنهایی تو را می آزارد
به خاطر بیاور که خدا بهترین های دنیا را تنها آفریده
.
.
.
دل نفرین شده ی ماست که تنهاست هنوز
منبع:زیرمیزی

 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 2061
  • کل نظرات : 724
  • افراد آنلاین : 95
  • تعداد اعضا : 953
  • آی پی امروز : 402
  • آی پی دیروز : 89
  • بازدید امروز : 1,255
  • باردید دیروز : 364
  • گوگل امروز : 1
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 23,947
  • بازدید ماه : 23,947
  • بازدید سال : 322,171
  • بازدید کلی : 3,524,849