loading...
دانلود | Banava
آخرین ارسال های انجمن
admin بازدید : 335 1392/02/24 نظرات (0)

 

امروز در حال گشت گذار در اینترنت بودم.بعد از یه مدتی مرورگرمو بستم و وقتی صفحه کامپیوترم رو دیدم متوجه شدم که یک پیغام عجیب در پایین، سمت راست ویندوز  من اومده.
 
مشکل از اینجا بود که در قسمت Windows Update بدون اینکه نگاهی به آیتم های آپدیت بندازم همشون رو تیک زدم و روی گزینه UPDATE کلیک کردم !
 
و این سر آغاز دردسرها بود. ثانیه به ثانیه ارور دادن , چند برابر شدن زمان بوت،سیاه شدن صفحه دسکتاپ و … . اما هر مشکلی درمانی دارد.
 
من خیلی دنبال یک ویندوز لودر بودم که این مشکلو درست کنه اما هیچکدوم جواب نمیداد.اما پس از مدتی یکی از این نرم افزار ها جواب داد و ویندوزم درست شد!
 
با خودم تصمیم گرفتم این برنامه رو توی سایت بزارم که اگر این مشکل برای شما هم پیش اومد به راحتی و با یک کلیک و یک ریستارت ویندوزتون رو برای همیشه Genuine کنید.
 
برای دانلود به ادامه مطلب بروید

 

 
 لینک دانلود: !Genuine Activation RemoveWAT  برای ویندوز ۷
 
 حجم فایل: ۱٫۴ مگابایت
 
 رمز فایل فشرده:www.persiankings8.ir
 
 
 
 لینک دانلود: Windows 8 Genuine برای ویندوز ۸
 
 حجم فایل: ۲٫۲۸ مگابایت
 
 رمز فایل فشرده:www.persiankings8.ir
 
 
 
 توضیحات: پس از دانلود فایل rar یا zip،  آن از حالت فشرده خارج کنید. و برنامه را اجرا کنید.
 
اگر مشکلی در رابطه با این برنامه دارید در نظرات اعلام کنید.
 
 
 
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 2061
  • کل نظرات : 724
  • افراد آنلاین : 92
  • تعداد اعضا : 953
  • آی پی امروز : 384
  • آی پی دیروز : 89
  • بازدید امروز : 941
  • باردید دیروز : 364
  • گوگل امروز : 1
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 23,633
  • بازدید ماه : 23,633
  • بازدید سال : 321,857
  • بازدید کلی : 3,524,535