loading...
دانلود | Banava
آخرین ارسال های انجمن
admin بازدید : 699 1392/02/28 نظرات (0)

 

یه توپ دارم قلقلیه ……. موهای سرم فرفریه ….. مسیج جدید نداشتم سرت کلاه گذاشتم
 
.
.
.
.
 
 
امروز سالگرد تولد پت و مته ! تو هم مثل من این روز رو به خنگ ترین کسی که میشناسی تبریک بگو!!! جنبه داشته باش واسه خودم نفرست
 
.
.
.
.
 
برداشتن قدمهای بزرگ در زندگی باعث پاره شدن خشتک انسان میشود
 
.
.
.
.
 
 
بقیه در ادامه مطلب
.
.
.
.
 
 
دو تا یارو داشتن تو یه ماشین بمب کار میذاشتن یکیشون به اون یکی میگه: اگه این بمب الان منفجر شه چی کار کنیم؟ اون یکی میگه نگران نباش من یکی دیگه دارم
.
.
.
.
 
 
به یارو میگن علی یارت میگه ما تیممون تکمیله یار خودتون
 
.
.
.
.
 
 
آقای خسیسی داشته رو خودش آب یخ میریخته ، میگن چرا اینجوری میکنی؟ میگه می خوام سرما بخورم. میگن چرا؟ میگه اخه یه پنیسلین دارم داره تاریخش میگذره
 
.
.
.
.
 
 
هیتلر به ناپلئون:ما برای شرف می جنگیم ولی شما برای پول. ناپلئون:هرکسی برای چیزی که نداره میجنگه
 
.
.
.
.
 
یارو تو مشهد بچش گم میشه نذر می کنه و میگه: یا امام رضا دستم به دامنت، بچم پیدا بشه، دیگه غلط کنم بیام مشهد
 
.
.
.
.
 
 
یارو بچش نمیخوابیده، بهش ژل میزنه
 
.
.
.
.
 
 
اگه یه روز تنهای تنها شدی… … … … تا کسی نیست دستتو بکن تو دماغت، حالشو ببر
 
.
.
.
.
 
 
یارو با زن و بچش میره خونه می بینه بوی گاز میاد . برمی گرده میگه : هیچکی چراغ رو روشن نکنه من کبریت دارم
.
.
.
.
 
قطعه‌ای از شاهکار ادبی یک نفر : شب بود و خورشید به روشنی می‌درخشید، پیرمردی جوان، یکه و تنها با خانواده‌اش در سکوت گوش‌خراش خیابان قدم‌زنان ایستاده بود
 
.
.
.
.
 
 
دو خسیس دراز کشیده بودند یکیشون داشته خمیازه می کشیده اون یکی میگه داداش تا دهنت بازه لطفا این اصغر ما رو هم صدا بزن
 
.
.
.
.
 
 
حیف نون می خواسته نماز بخونه، میگه:
 
الحمدلله رب العالمین… خدایا! سرتو درد نمیارم… ولاالضالین
 
.
.
.
.
 
 
میخوایم بریم خونه جدیدمون، مامانم میگه این همه اثاثو باید با کامیون ببریم؟! میگم: پ ن پ راست کلیک کن، کات شون کن، برو تو خونه جدیده پیست کن!
 
.
.
.
.
 
از خـدا یـه گل خواسـتــم،اون بـه مـن یـه بـاغ داد من از خدا یه درخت خواستم،اون به من یه جنگل داد میترسم از خدا تو رو بخوام بهم یک گله گوساله بده
 
.
.
.
.
 
 
به یارو می‌گن اگه حالت تهوّع بهت دست بده چیکار می‌کنی؟ می‌گه هیچّی. منم باهاش دست می‌دم
 
.
.
.
.
 
 
یارو میره زیر اقیانوس، کوسه میاد بهش میگه تو ترکی؟ یارو میگه از کجا فهمیدی؟ میگه: آخه اون کپسولی که پشتت گذاشتی مال آتیش نشانیه
 
.
.
.
.
 
 
خسیسه قله اورست را فتح میکنه خبر نگارا میگن چه اراده ه ای داشتی…… میگه ای خدا لعنتش کنه اون که گفت اینجا نذری میدن
 
.
.
.
.
 
 
۲تا یارو تصمیم میگیرن فارسی صحبت کنن اولی:پاشو دومی:نمی پاشم اولی:نمی پاشم چیه احمق پاشیده نمی شم درسته
 
.
.
.
.
 
منتظر نظارتتون هستیم!
 
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 2061
  • کل نظرات : 724
  • افراد آنلاین : 94
  • تعداد اعضا : 953
  • آی پی امروز : 390
  • آی پی دیروز : 89
  • بازدید امروز : 1,012
  • باردید دیروز : 364
  • گوگل امروز : 1
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 23,704
  • بازدید ماه : 23,704
  • بازدید سال : 321,928
  • بازدید کلی : 3,524,606