loading...
دانلود | Banava
آخرین ارسال های انجمن
admin بازدید : 369 1392/05/15 نظرات (0)

اسمس مرداد ۹۲ عاشقانه و عارفان

SMS-Lovely_faz2fun.ir.gif (335×307)

 

 

شوقی، که چو گل دل شکفاند، عشق است
ذهنی، که رموز عشق داند، عشق است
مهری، که تو را از تو رهاند، عشق است
لطفی، که تو را بدو رساند، عشق است . . .
SMS-BG-FAZ2FUN.IR.jpg (201×29)
از خود خانه و کاشانه ای ندارم ، اما در عمق آرزوی من این است
که در دل تو خانه ای داشته باشم ، به مساحت یک قلب . . .
SMS-BG-FAZ2FUN.IR.jpg (201×29)
شبی پر کن از بوسه ها ساغرم
به نرمی بیا همچو جان در برم
تنم را بسوزان در آغوش خوش
که فردا نیابند خاکسترم
SMS-BG-FAZ2FUN.IR.jpg (201×29)
عشق از من و نگاه تو تشکیل می شود
گاهی تمام من به تو تبدیل می شود
SMS-BG-FAZ2FUN.IR.jpg (201×29)
چو ماه از کام ظلمت ها دمیدی
جهانی عشق در من آفریدی
دریغا، با غروب نابهنگام
مرا در دام ظلمت ها کشیدی
SMS-BG-FAZ2FUN.IR.jpg (201×29)
مگه من به تو اجازه دادم که بازم رفتی اون بالا ، هان !؟
بیا پایین ، زود باش ، آخه تو فقط ماه منی !
SMS-BG-FAZ2FUN.IR.jpg (201×29)
دیروز اومده بود دیدنم ، با یه شاخه گل سرخ و همون لبخندی که همیشه آرزوش رو داشتم
گریه کرد و گفت دلش برام تنگ شده ، ولی من فقط نگاش کردم ،
وقتی رفت سنگ قبرم از اشکاش خیس شده بود . . .
SMS-BG-FAZ2FUN.IR.jpg (201×29)
دیروز تمام خاطرات با تو بودن را دور ریختم
امروز هر چه می گردم خودم را پیدا نمی کنم
SMS-BG-FAZ2FUN.IR.jpg (201×29)
بغض کن اما نبار، خشک شو اما نریز
دیر کن اما بیا
SMS-BG-FAZ2FUN.IR.jpg (201×29)
این اس ام اس رو واست فرستادم و الان خوشحالم ، چون می دونم اسمم روی صفحه
گوشیت افتاده ، حداقل یک ثانیه بهم فکر کردی و این یک ثانیه برای من یک دنیاست . . .
 
SMS-BG-FAZ2FUN.IR.jpg (201×29)
تو مرا فریاد کن ای هم نفس
این منم آواره ی فریاد تو
این فضا با بوی تو آغشته است
آسمانم پر شده از یاد تو
SMS-BG-FAZ2FUN.IR.jpg (201×29)
هر که دیوانه نشد از عشق تو عاقل نیست
آنکه نشناخت تو را معرفتش کامل نیست  . . .
SMS-BG-FAZ2FUN.IR.jpg (201×29)
از دیار آشنایی پا کشیدن مشکل است
از تو ای آرام جانم دل بریدن مشکل است . . .
SMS-BG-FAZ2FUN.IR.jpg (201×29)
این را بدان اگر در قلبی جای گرفتی و عاطفه ای را به بازی عشق در آوردی
تا ابد در قلبی که دوستت دارد زنده خواهی ماند  . . .
SMS-BG-FAZ2FUN.IR.jpg (201×29)
همه بغض من تقدیم غرور نازنینت باد
غروری که لذت دریا را به چشمانت حرام کرد . . .
SMS-BG-FAZ2FUN.IR.jpg (201×29)
گل بودم در ایام جوانی
جوان بودم نکردم زندگانی . . .
SMS-BG-FAZ2FUN.IR.jpg (201×29)
بر درت می آمدم هر شب مرا وا میزدی
گفتمت نا مهربانی دم ز حاشا میزدی
دیدمت یک شب به دریا خیره بودی تا به سحر
کاش دریای تو بودم دل به دریا میزدی
SMS-BG-FAZ2FUN.IR.jpg (201×29)
خیالت راحت ، دیگر اشکی نیست که به بالینت بریزد و احساس را شکوفا کند
تنها بغضیست که فرو رفتنش حسرت در چشمانم می تازد
SMS-BG-FAZ2FUN.IR.jpg (201×29)
گل نیست چنین سرکش و رعنا که توئی
مه نیست بدین گونه فریبا که توئی
غم بر سر غم ریخته آنجا که منم
دل بر سر دل ریخته آنجا که توئی
SMS-BG-FAZ2FUN.IR.jpg (201×29)
حال ما بی آن مه زیبا مپرس
آنچه رفت از عشق او بر ما مپرس
SMS-BG-FAZ2FUN.IR.jpg (201×29)
سر ارادت ما و آستان حضرت دوست
که هرچه بر سر ما می رود ارادت اوست
نظیر دوست ندیدم اگرچه از مه و مهر
نهادم آیینه ها در مقابل رخ دوست
SMS-BG-FAZ2FUN.IR.jpg (201×29)
هر چند پیر و خسته و ناتوان شدم
هر که یاد روی تو کردم جوان شدم
SMS-BG-FAZ2FUN.IR.jpg (201×29)
بوسه یعنی لذت دلدادگی
لذت از شب لذت از دیوانگی
بوسه آغازی برای ما شدن
لحظه ای با دلبری تنها شدن
بوسه آتش می زند بر جسم و جان
بوسه یعنی عشق من با من بمان
SMS-BG-FAZ2FUN.IR.jpg (201×29)
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 2061
  • کل نظرات : 724
  • افراد آنلاین : 84
  • تعداد اعضا : 953
  • آی پی امروز : 411
  • آی پی دیروز : 89
  • بازدید امروز : 1,405
  • باردید دیروز : 364
  • گوگل امروز : 1
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 24,097
  • بازدید ماه : 24,097
  • بازدید سال : 322,321
  • بازدید کلی : 3,524,999