loading...
دانلود | Banava
آخرین ارسال های انجمن
admin بازدید : 250 1392/06/26 نظرات (0)

 اس ام اس خنده دار مهرماه ۹۲

**************

 

 

یکی از خصوصیات خوبم اینه که

کسی که منو دوست داشته باشه هیچ وقت پیر نمی شه
یا دق مرگش می کنم یا خودش جوون مرگ می شه
———————————————
امروز دوبله پارک کرده بودم
یهو دیدم تو بلندگو داره می گه : راننده پژو راننده پژو !
یعنی خوشگل خودمو قهوه ای کردم ، آب دهنمو قورت دادم برگشتم دیدم
یه وانتیِ می گه خربزه مشهد دارم بیا خربزه بخر
———————————————————
سلامتیه دختری که وقتی بنز واسش بوق زد
پیش خودش گفت پراید گوجه ای عشقمو عشقه بعد ماشین بنز زد لهش کرد
نتیجه گیری :
دختر خانوم وسط خیابون راه نرو
هرکی واست بوق زد دلیل نمی شه که  شاید می خواد بگه برو کنار می خوام رد شم !
 

———————————————————————-
دقت کردین زیباترین حالت یخچال وقتیه که الویه توش داره
——————————————————————–
دارم به این فکر می کنم که
آﺩﻡ می ﺘﻮﻧﻪ ﯾﻪ ﺯﻥ ﻣﻌﻤﻮﻟﯽ ﺑﮕﯿﺮﻩ
ﺑﻌﺪ ﺑﻪ ﻣﺮﻭﺭ ﻫﺰﯾﻨﻪ ﺗﺤﺼﯿﻞ ﻭ ﺟﺮﺍﺣﯽ ﺑﯿﻨﯽ ﻭ ﺳﺎﯾﺮ ﻗﻄﻌﺎﺗﺶ ﺭو ﺑﺪﻩ
ﺍﯾﻨﺠﻮﺭﯼ ﺍﺭﺯﻭﻧﺘﺮ ﺩﺭ ﻣﯿﺎﺩ
—————————————————————-
همیشه می گن شکست مقدمه پیروزیه
نمی دونم پس من کی از دور مقدماتی صعود می کنم ؟
——————————————————————–
بابام رفته مسافرت
هر شب ساعت ۲ اس ام اس می زنه بهم
پاشو کولر رو خاموش کن
——————————————————————–
من از بچگی ۱ستاره رو نشون کردم تو آسمون
می گفتم این ستاره منه
وقتی فهمیدم چراغ دکل مخابراته کمرم شکست
——————————————————————–
خدایی نیروی جاذبه ای که بین من و اینترنت هست
بین قطب های مثبت منفی آهنربا نیست
یعنی با پای خودم میام با چرثقیل بر می گردم
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 2061
  • کل نظرات : 724
  • افراد آنلاین : 53
  • تعداد اعضا : 953
  • آی پی امروز : 248
  • آی پی دیروز : 89
  • بازدید امروز : 405
  • باردید دیروز : 364
  • گوگل امروز : 1
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 23,097
  • بازدید ماه : 23,097
  • بازدید سال : 321,321
  • بازدید کلی : 3,523,999