loading...
دانلود | Banava
آخرین ارسال های انجمن
roozbeh بازدید : 639 1392/02/28 نظرات (0)

مهدي احمدوند با آهنگ << عشق اول >> شناخته شد. همان که مي گفت :(مي گن هيچ عشقي توو دنيا مثل

عشق اولي نيس ). بعد از آن آهنگ هاي ديگري خواند که در همه ي آنها صداقت جوانانه اي وجود دار که آهن را دلشنين مي کند. البته شباهت صدا و شکل اجرايش به خوانندگان قديمي تر هم مزيد بر علت شد تا خيلي زود چهره شود طوري که در نظرسنجي مردمي تارنه ماه به عنوان پديده سال 91 انتخاب شد. مي گويد به جز کلاس ويلن معلم ديري نداشته و آهنگسازي و تنظيم هم خودش ياد گرفته که اين مسئله نشان از قريح ذاتي اين موزيسين جوان دارد. حالا او با کاراکتر و ويژگي خاصي که در کارهايش دارد يکي از اميدهاي آينده ستاره شدن در موسيقي پاپ است که اميدواريم موفق باشد.


اولين بار کي به اين موضوع فکر کرديد که دوست داريد موزيسين شويد؟

از همون بچگي دوست داشتم در موسيقي فعاليت کنم يعني خيلي سال پيش تصميم را گرفتم اما به صورت جدي و حرفه اي هفت سال است که دارم در زمينه ي موسيقي فعاليت مي کنم.


وقتي بچه بوديد قهرمان شما چه کسي بود؟ خواننده چطور؟ آيا موزيسين مورد علاقه شما خواننده بود يا نوازنده يا آهنگساز؟

موزيسين مورد علاقه ام هم خواننده بود هم نوازنده و هم آهنگساز که آقاي عقيلي بود ...


آيا در خانه کسي که کاز موزيک انجام بدهد را داشتيد؟

خير. نه تنها در خانواده مان موزيسين نداريم بلکه در فاميل مان هم موزيسين ندارم.


گويا کار موزيک را با نوازندگي ويولن شروع کرديد. پيش چه کسي و کجا؟

بله در يکه آموزيشگاه موسيقي در کرج کار کردم اما نام استادم را متاسفانه به ياد ندارم.


در ابتدا آيا مي خواستيد خواننده شويد يا آهنگساز؟

اوايل فقط دوست داشتم ويلن بزنم اما بعد تصميم گرفتم بخوانم چون به آهنگساز و ترانه سرايي دسترسي نداشتم, تصميم گرفتم خودم آهنگسازي و شعر گفتن را ياد بگيرم و تا به امروز به جز ساز ويلن, هيجکدام از حرفه ها را مثل آهنگسازي, تنظيم, ترانه گفتن و... را از کسي آموزش نديدم.

اولين آهنگي که ساختيد چه بود؟ اولين بار اين آهنگ را براي چه کسي خوانديد؟

من براي شخص خاصي نمي خوان. هدف من فقط موزيک است نه هيچ چيز ديگر و اين که اولين آهنگي ساختم را هيچ وقت پخش نکردم.


آيا هيچ وقت به اين فکر کرديد که تنظيم آن را به کسان ديگري بسپاريد؟

نه.


خودتان فکر مي کنيد در ساخت آن تحت تاثير چه کسي بوديد؟

چون تازه آهنگسازي را ياد گرفته بودم فقط سعي کردم خودم بسازم و مي خواستم شبيه خيلي از مويک هاي ديگر بسازم اما چون زياد حرفه اي نبودم نمي توانستم.


با سامان جليلي چگونه آشنا شديد؟

براي تنظيم چندتا از کارهايش پيش من آمد و من هم طبق معمول برايش انجام دادم.


آهنگ تاوان را به سامان داديد. چرا سامان؟ آيا به اين فکر نکرديد که خودتان بخوانيد؟

خوب حالا فرقي نميکرد چه سامان و چه هرکس ديگري من موظف بودم کارم را به بهترين شکل انجام بدهم. ترانه وآهنگ آن کار براي سامان بود و من تنظيم کردم.فقط همين.


اولين آهنگي که از شما گل کرد چه آهنگي بود؟

عشق اول.


بعد از آن چه تغييري براي شما به وجود آمد و سعي کرديد چه تغييراتي در خودتان ايجاد کنيد؟

تغيير که به وجود نيامد ولي خوب تقريبا متوجه شدم مردم به چه سبک هايي بيشتر علاقه من هستند و من هم سعي کردم در آهن سبک بيشتر کار کنم.


بعضي ها مي گويند شما تحت تاثير محسن يگانه و بيشتر شبيه ايشان هستيد. خودتان چه فکري مي کنيد؟

دوستان زيادي دارم که خيلي دوست دارن اصلا جاي محسن يگانه باشند. محسن يگانه هم خواننده ي خوبي و خيلي طرفدار دارد ولي من هيچ وقت سعي نکردم شبيه ايشان کار کنم.

آيا اينکه خودتان ترانه و آهنگ کارتان را بسازيد جزو استراژي شماست يا اينکه به دنبال شعر و آهنگ از ديگران هم هستيد؟

خوب هيچ کس ترانه و آهنگی که من دوست داشتم را نمی توانست بسازد بسازد ولی در آلبوم جدیدم که اواخر 92 پخش می شود هم در ترانه و هم در آهنگسازی و تنظیم از دوستان دیگری کمک گرفته ام.


از آهنگ هایی که این روزها یاد در سال های اخیر منتشر شده دوست داشتید کدام شان را شما خوانده باشید؟

<> از سیروان خسروی


شما در نظرسنجی ترانه ماه در بخش نظرات مردمی به عنوان پدیده مردمی اتنخاب شدید چه نظری در این مورد دارید؟

خدارو شکر می کنم که توانستم در حال حاضر 30درصد ازآن چیزی که می خواستم و آرزویش را دا داشتم بشوم.


اگه خودتان قرار بود رای بدهید به غیر از خودتان به چه کسی رای می دادید؟

راستش من متاسفانه خیلی کم وقت می کنم به اینترنت سر بزنم و اصلا نمی دونم چه کسانی اسمشان در نظرسنجی بود.


برنامه آینده تان چیست؟

در حال حاضر در حال بستن آلبوم پرواز هستم که اولین آلبوم مجاز بنده هست که جا دارد از تهیه کننده ی آلبوم مهدی کرد کمال تشکر را داشته باشم که در تمامی مراحل آلبوم پشتیبان من بود و هست.
 

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 2061
  • کل نظرات : 724
  • افراد آنلاین : 82
  • تعداد اعضا : 953
  • آی پی امروز : 334
  • آی پی دیروز : 89
  • بازدید امروز : 654
  • باردید دیروز : 364
  • گوگل امروز : 1
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 23,346
  • بازدید ماه : 23,346
  • بازدید سال : 321,570
  • بازدید کلی : 3,524,248